Translate

torsdag 14. februar 2013

Kurs på lappeloftet.

KURLEDER BRITA RUNDGREN
MED VESKE/SEKKEN,
ANNA.
TAKK FOR ETT INNHOLDSRIKT OG KOSELIG KURS.
:) :) :)  


DEN SVARTE VESKA HAR EG SYDD.BLE IKKE HELT
FERDIG ,MANGLET LITT PÅ FORET OG REIMENE.LEGGER
UT BILDE NÅR DEN ER HELT FERDIG
DET VAR 8 KREATIVE,OG IVRIGE DAMER PÅ KURSET.
 

                                      
                                         To festlige vesker til.
                                          Og enda to:)
                                          Marianne har mye pent og se i butikken sin.
                                          ble spesielt opptatt av teppet som hun har sydd
                                          nedenfor.
                                          Hun har brukt her en stor TWISTER linjal.Eg har
                                          igrunn ikke vert så begeistret for dette mønsteret
                                          før.men likte så godt dette att eg ønsket meg den
                                          linjalen til morsdagen.(fikk den;) )ho ho.
                                          Så nå kan eg prøve meg.Er glad i blåfarger.::))))
                                          Rutene skal være 10 gange 10 sm.
                                         

2 kommentarer:

Hei.
Så koseligt at du legger igjenn en kommentar.
Velkommen igjenn.Ha en fin fin dag.:)))