Translate

mandag 30. september 2013

Toalettveske og sminkevesker.

Har syd en toalettveske og noen sminkepunger,av myk voksduk.
Har brukt voksduk ,inni også.
Denne fasongen er rund i bunnen.Den har en god åpning som gjør
att mann får god oversikt over det som er oppi.Og plass til mye,
sminke.Den står også stødig .
Den Rosa er ekstra myk ,Den har eg kjøpt på Farmors Hus i Åsane.
Den blå er kjøpt på stoff og stil.Er også myk.
Di er lett og brette sammen,når di ikke er i bruk,og tar liten plass.
 

Som dere ser har eg brettet den lit ut  og ned,da står den stødig og fint.
Og på bildet nedenfor ser dere hvor god plass det er i veska.



                                          Her har eg sydd to små etui.Til og ha alarmer eller
                                          telefoner i når eg er på jobb.Eg har laget en reim
                                          bak,med trykknapp,slik att eg kan feste den,der
                                          beltet i buksa tres inni.

                                          Her har eg sydd en trusepose,Synes det var slik
                                         passendes stoff til det.

2 kommentarer:

Hei.
Så koseligt at du legger igjenn en kommentar.
Velkommen igjenn.Ha en fin fin dag.:)))