Translate

onsdag 11. desember 2013

Flere jule gaver.

Ja .her har eg sydd ett nett.til en ung  dame.
Stoffet kjøpt eg på vestlandsteffet i molde.Har blandet lin og
bomull.
Bildet nedenfor er motsatt side.
På toppen av nettet har eg laget til glidelås.toppen er like brei som bunnen.
når man har nettet på skuldra og den ikke er full pakka bretter glidelåsen seg
fint ned i nettet.og ingen kan se hva man har nedi.savner det på di fleste nettene
eg har.Det  er en lomme med glidelås inni .og to åpne lommer ,på neste side.
Blei ganske fornøyd,håper mottakeren også blir det.






    Her har eg begynt på et sengeteppe.Har klipt ut lit lin ,sikksakk før eg klipper ut ,og skal fylle der med tråder.Har festet plast som kan vaskes bort på undersida. Bildene under har eg fylt med tråder og har festet plast oppå.Skal så sy på frihånd tett i tett for så og vaske bort plasten og har eg gjort det ordentlig da ,skal det være en fin blonde under.Bildet inn i hjerte er serviett bilde.Resten av teppet får dere se etter jul;))))




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei.
Så koseligt at du legger igjenn en kommentar.
Velkommen igjenn.Ha en fin fin dag.:)))