Translate

onsdag 4. desember 2013

Julekalender(Hekleteppe)

Ja så har eg melt meg på en julekalender.Som du
finner i bloggen Tante Monika.
Dette skal bli ett hekleteppe.Utroligt spennendes.
Eg har hatt lyst og hekle et slikt teppe leeeenge.
Så da eg såg dette i denne bloggen ,tenkte eg NÅ
skall eg begynne.
Eg har litt andre farger en på Amerikateppet hennes.
Det fordi eg ikkje fikk alle fargene og fordi det passer
best inn med grå bunn farge hos meg.
Eg har valgt ett garn som heter Silja.
Er nok litt tynnere enn tråden i mønsteret.Mine ruter
blir 11 cm.menst i mønsteret er 12.cm.
Får se kva eg gjør, om eg hekler en ekstra ommgang?
Det er i alle fall utroligt spennendes Bli med du og:))
På bilde nedenfor ser du dei foreløbige ferdige rutene.
Er faktisk i rute;))Ha en flott dag.
 


6 kommentarer:

  1. Lykke til med teppet. mye arbeid :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Mary.det er nok det men sååååå gøyy.Fin dag til deg.

      Slett
  2. Gleder meg til å se hvordan ditt blir til slutt :-)
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  3. Heisann dette blir no kjempefint! Flotte farger du skal bruke, ønsker deg en fortsatt fin advent og takk for koselig besøk på bloggen min! Klem til deg:)

    SvarSlett
  4. Lykke til med teppe. Fine farger. Jeg skal IKKE begynne på noen nye prosjekt før jul, selv om fristelsen er stor.
    Klem fra Molde

    SvarSlett

Hei.
Så koseligt at du legger igjenn en kommentar.
Velkommen igjenn.Ha en fin fin dag.:)))